AJATUS - KEHITYS

Aina ei yrittäjän tai työntekijöiden aika ja ajatukset riitä kehittämään olemassa olevia tuotteita ja palveluita, ideoimaan uutta tai vaikkapa tuotteistamaan olemassa olevaa. Silloin on hyvä ottaa ulkopuoliset aivot käyttöön. Useampi pari silmiä näkee enemmän ja kauempaa katsottuna asiat aukeavat usein helpommin kuin sisältä tuijottaen.

KUINKA SE SYNTYY

Kuusivaiheinen konseptin kehitysprosessimme on äärimmäisen yksinkertainen ja tehokas (ja kokolailla samankaltainen kuin markkinoinnin kampanjasuunnittelussa käyttämämme tuttu tapa). Emme käytä aikaa ylimääräiseen konsulttijargoniin, vaan perehdymme ongelmaan ja sen tarjoamiin mahdollisuuksiin, pistämme aivomme töihin ja palaamme pöytään tuoreiden ajatusten ja ehdotusten kanssa. Sen jälkeen viilaillaan ajatuksia, siirrytään paketoimaan palveluita ja myydään asia loppuasiakkaalle.

Banzain konseptin kehitysprosessi

KIINNOSTUITKO AJATUKSISTAMME?

MAINOSTOIMISTO BANZAI MARKETING OY

YHTEYS
Kari Ketola
kari.ketola@banzai.fi
+358 (0)500 407 313